Chuck E. Cheese Wiki

Welcome to Chuck E. Cheese Wiki! We're so glad you're here!

READ MORE

Chuck E. Cheese Wiki
Advertisement

Wrapped Up in You is a song recorded by Garth Brooks in 2001. It was used as part of the April 2007 showtape.

Lyrics[]

How do I love you, well let me see
I love you like a lyric loves a melody
Baby, completely wrapped up in you
How do I need you, well can't you tell
I need you like a penny needs a wishing well
Baby, completely wrapped up in you

Every now and then when the world
That we're living in is crazy
You gladly hold me and carry me through
No one in the world has ever done
What you do for me and I'd be
Sad and lonely if there were no you

How do I love you, lemme count the ways
There ain't no number high enough to end this phrase
Baby, completely wrapped up in you

(Scatting)

Every now and then when the world
That we're living in is crazy
You gladly hold me and carry me through
No one in the world has ever done
What you do for me and I'd be
Sad and lonely if there were no you

How do I love you, well, don't you know
I love you about as deep as any love can grow
Baby, completely wrapped up in you
Baby, completely wrapped up in you

One, two, three, four!

(Harmonica solo)

Hey!
How do I love you (Hey!)
Oh yeah, I've got a dobro over here, for a second. I've been takin' dobro lessons, from a llama that lives up in the Himalayas!

(Instrumental outro)

Let me see
Yeah!
Oh, yeah!
Oh, take it on home, Munch!

Chuck E. Cheese "Avenger" Songs (2006-2009)
January 2006 Show
Lady (You Bring Me Up)What I Like About YouWorking for the WeekendDaydream BelieverDrivin' My Life AwayBiggest Part of MeIn a Big CountryI'll Tumble 4 Ya
April 2006 Show
I Just Want to CelebrateNowhere To RunI Want You BackBaby I Need Your LovingGetawayCome See About MeReach Out I'll Be ThereFor Once in My Life
September 2006 Show
These WordsThe Way You Do the Things You DoHold My HandOnly Wanna Be With YouPut a Little Love in Your HeartThe LookThat's A DealDreamin'
January 2007 Show
Good LifeIt's Your ThingI Want You to Want MeRight on the MoneyFameCrazy for This GirlStill the OneTrash Man
April 2007 Show
Get Down On ItListen to the MusicChina GroveI've Been EverywhereCelebrationYou'll Never Find Another Love Like MineIs It LoveWrapped Up in You
September 2007 Show
All StarEvery Boy, Every GirlGet Up, Get Down, Get Funky, Get LooseBack in TimeTurn the Beat AroundStuck with YouThe Heart of Rock & RollThis Magic Moment
January 2008 Show
Bad Case of Loving You (Doctor, Doctor)Hit Me With Your Best ShotTakin' Care of BusinessBurning LoveTake on MeCrazyYou Ain't Seen Nothin' YetThe ABC Song
April 2008 Show
Calling the World(Let's Get Movin') Into ActionBe Good JohnnyLife's HighwayGet UpIt's a Beautiful MorningI Like It Like ThatWhen I Think of YouBe Near Me
January 2009 Show
Everybody Wants to Rule the WorldShout (Tears for Fears)Working in the Coal MineOverkillTarzan BoyGoodbye to YouI Think We're Alone NowLittle Bit of 80's
April 2009 Show
On Top of the WorldWhen Did Your Heart Go Missing?Super Chuck E. (Song)Pocketful of SunshineYear 3000I Need a HolidayFriendI'm Shakin'
September 2009 Show
HourglassLet's Dance (2009)Good to Be AliveSomeday, SomewayToppingsFall for EveryoneDon't Let Your Feet Touch GroundI'm Gonna Dream
Summer songs
Summertime GrooveFishin'In My PoolBeach SongBaseball Diamond DreamsDog Jammin'PicnicBar B QBest FriendsSummertime (Country)Livin' LifeIn the SummertimeHot SauceSPFI Love the Sunshine(I Wanna Go to) Chuck E. Cheese
Chuck E. Live shows
Birthday Star SongCha Cha SlideChuck E. ShuffleJumpin'Old MacDonaldChicken DanceDancin' All Night LongHead, Shoulders, Knees and ToesCupid Shuffle
Advertisement